maanantai 4. joulukuuta 2023

Talviuintipaikka / Winter swimming place

 

Jos olisi rohkeutta, kävisin avantouinnilla. Kylmä vesihän vie pois kaiken kolotuksen ja vaivan.
Mutta olen arka, ja pidän omat kolotukset itsellä edelleenkin....

If I had the guts, I'd go hole in the ice swimming. After all, cold water removes all pain and discomfort.
But I'm timid and I keep all my pain to myself....



Ainakin toinen menee uimaan. En jäänyt katselemaan. Lämpötila -10 C.
At least the other one goes swimming. I didn't stay to watch. Temperature -10 C



3 kommenttia:

  1. Brave souls. I think I would go at least once - as I swam in Antarctica in 2004.

    VastaaPoista
  2. Con esa temperatura casi tienes que salir dentro de un cubito gigante de hielo. Conmigo que tampoco cuenten.

    Saludos.

    VastaaPoista
  3. vesi on taatusti kylmää. En pystyisi

    VastaaPoista

Olen todella iloinen kommentistasi.
I really appreciate your comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...