Kuva on vuodelta 2012, Domat/Ems/Switzerland
Lennän huomenna Sveitsiin. Tällä kertaa en menekään Alpeille, vaan Pohjois Sveitsiin, pieneen kylään nimeltään
Reiden. Vaikka siellä ei ole vuoria, niin on tuollakin seudulla kaikkea kaunista nähtävää ja koettavaa.
Ja ennenkaikkea näen taas tyttären pikkupojat.
Pidän siis parin viikkon lomatauon, jollen sitten joskus laita tänne jonkun kuvan.
Voikaatte hyvin ystävät, ja nauttikaa tulevasta keväästä..
I fly tomorrow to Switzerland. This time I will not go to the Alps as before, but northern Switzerland, to a small village, to Reiden. And most of all I'll see my little daughter's sons.
I'll keep a couple of weeks holiday break. Keep well, my friends, and have a happy times !
Photos are from Switzerland
Tyynen veden heijastus jossain päin Sveitsiä :)
Jatkan heijastuksilla taas sitten joskus.
Jatkan heijastuksilla taas sitten joskus.

















































