maanantai 14. lokakuuta 2024

Pelkkää puhdasta ruskaa / Just autumn colors

 

En ole vielä terve, mutta oli käytävä ulkona. Oli kaunis päivä, mutta usein kun lähden ulos auringon paistaessa, niin se menee äkkiä pilveen, ja viimeistään tulee esiin, kun olen taas kotona. 

I'm not well yet, but I had to go outside. It was a beautiful day, but often when I'll go out when the sun is shining, it suddenly goes into the clouds, and at the latest comes out when I'm home again.


Kotipihani. / My home yard.

Ei, en ole vaihtanut autoa Teslaan, mutta kun tuo nyt sattui ajamaan parkkiin tuohon eteen, niin pitihän ottaa kuva.
No, I haven't changed my car to a Tesla, but when the car happened to drive  in front of this yellow nature, I had to take a picture.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen todella iloinen kommentistasi.
I really appreciate your comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...